Xavi Dalmases i Albert…

Xavi Dalmases i Albert Domínguez, campions del V Open d’Igualada de Frontennis en modalitat olímpica

La parella del CN Terrassa formada per Xavi Dalmases i Albert Domínguez va proclamar-se campiona del V Open d’Igualada de Frontennis, prova puntuable per al Campionat de Catalunya en modalitat olímpica, que va celebrar-se dissabte passat i que va aplegar catorze parelles. En paral·lel a aquesta competició, va tenir lloc l’Open Infantil, que va reunir quinze parelles d’arreu de Catalunya, un rècord de participació.

En Primera Categoria, Dalmases i Domínguez van batre en la final una altra parella del club, integrada per Vicenç Sellarès i Albert Vaghi, per 22 a 17. Així mateix, en Segona Categoria, Ferran Cantariño, del CN Terrassa, i Quim Mendiola, del Cerdanyola, van adjudicar-se el títol en superar en la final Paco Nieto, del CN Terrassa, i Esteban Gómez, de l’Independents Bac de Roda, per 21 a 14.

Títol per a Albert Domínguez i Claudia Enríquez en el torneig infantil

El CN Terrassa també va imposar-se en el torneig infantil. La parella formada per Albert Domínguez i Claudia Enríquez va derrotar en la final la parella integrada per Cesc Mateu, del CN Terrassa, i Andreu Illa, del Club Sant Feliu, per 15 a 12.