Suggeriments del Soci

null
Com a entitat permeable que som, volem que ens transmetis les teves inquietuds amb l’objectiu de millorar el club. Fes-nos arribar els teus suggeriments mitjançant el formulari següent:

Formulari de contacte

Emplena els camps del formulari següent i en breu et donarem una resposta relativa al teu suggeriment.

En virtut del que estableix la Llei 15/1999, de Protecció de Dades de caràcter personal (LOPD) i Llei 34/2002 de Serveis de la Societat de la Informació i Correu Electrònic a Internet, l'informem que les seves dades formen part d'un fitxer titularitat de Club Natació Terrassa. La informació registrada s'utilitzarà per informar per qualsevol mitjà electrònic sobre informació d'aquest Club. Pot exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició a Avinguda Abad Marcet, s/n, Terrassa, Barcelona o enviant un correu electrònic a cnt@elnatacio.com. En compliment de la Llei 34/2002 de l'11 de juliol, de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic a Internet, l'informem que pot revocar en qualsevol moment, de forma senzilla i gratuïta, el consentiment per la recepció de correu electrònic enviant un correu electrònic amb la seva sol·licitud a: cnt@clubnatacioterrassa.cat.

Consenteixo la cessió de les meves dades personals per als fins esmentats.
SINO

Si vols posar-te en contacte amb alguna àrea del club, posem a la teva disposició els comptes de correu següents.

Sol·licitud d’altes, baixes, inscripcions en activitats, manteniment de dades personals o qualsevol tràmit d’Atenció al Soci.
atencioalsoci@clubnatacioterrassa.cat

Temes relacionats amb seccions i escoles esportives, lloguer d’instal·lacions, celebració d’aniversaris, lloguer d’espais i qualsevol informació de caràcter esportiu.
esportiu@clubnatacioterrassa.cat

Correu del President del Club Natació Terrassa, Jordi Martín.
presidencia@clubnatacioterrassa.cat

Per contactar amb el responsable de premsa del club, adreceu-vos a Jaume Vidal a l’email premsa@clubnatacioterrassa.cat