Institucional, Seccions
Natació, Waterpolo

Sis esportistes…

Sis esportistes del club disputaran els XVIII Jocs Mediterranis

El Club Natació Terrassa comptarà amb sis representants en els XVIII Jocs Mediterranis que se celebraran a Tarragona entre el 22 de juny i l’1 de juliol, un esdeveniment de caràcter poliesportiu que s’organitza en el marc del moviment olímpic, amb el reconeixement del Comitè Olímpic Internacional. Els Jocs aplegaran un total de 4.000 esportistes de 26 nacionalitats diferents que competiran en 33 disciplines esportives. Està previst que un miler de periodistes d’arreu del món cobreixen l’esdeveniment.

Cinc nedadors

Albert Puig, Melani Costa i Carmen Herrero afrontaran les proves de natació al Centre Aquàtic de Campclar entre el 23 i el 25 de juny. El primer en competir serà l’egarenc, que intervindrà el dissabte 23 en els 200 m estils. L’endemà dissabte, entraran en acció Costa i Herrero. La mallorquina afrontarà els 200 m lliures, mentre que la madrilenya participarà en els 50 m papallona. Costa competirà també dilluns 25 en els 400 m lliures i podria disputar també algun dels relleus, la composició dels quals encara no està definida. Els relleus que contempla el programa de proves són el 4×100 i 4×200 m lliures i el 4×100 m estils masculins i femenins.

Per la seva banda, Sarai Gascón i José Antonio Marí prendran part dilluns 25 en l’única prova prevista en el calendari de natació adaptada, els 100 m lliures S10. En aquesta distància, cada país aporta dos nedadors, els més ràpids, sense tenir en compte la categoria a què pertanyen. La selecció espanyola la completen David Levecq i Núria Marquès.

Alberto Barroso, amb la selecció masculina de waterpolo

El sisè representant del club en la cita tarragonina serà el waterpolista Alberto Barroso, recentment incorporat a l’entitat procedent del CN Sant Andreu. El madrileny forma part dels tretze jugadors que integraran la selecció estatal, que està enquadrada en el grup B. Debutarà dimecres 27 contra Turquia, dijous 28 s’enfrontarà a Grècia i tancarà la primera fase divendres 29 contra Itàlia. Tots tres partits començaran a les 20.50h. El grup A està format per Sèrbia, Montenegro, França i Portugal. El primer de cada grup es classificarà directament per a la final, programada per al diumenge 1 de juliol a les 12.10h, mentre que els dos segons disputaran el xoc per la medalla de bronze, que tindrà lloc just abans de la final, a les 9.50h.