Serveis de Restauració

null
Al Club Natació Terrassa comptem amb una àmplia oferta de serveis en diferents àmbits adreçada a millorar la teva salut i el teu benestar des de diferents punts de vista.

Un ventall d’opcions amb l’objectiu de vetllar per tu, perquè et trobis el més a gust en el teu Club.

Badoc Bonaire

El Badoc Bonaire ofereix menjar casolà i saludable de dilluns a diumenge. Menú diari, esmorzars, banquets i menús de grups, sopars a la carta… També amb opció vegana!

Horaris:

-Dilluns, de 16.00 a 23.00 h