Segones posicions en l’Open de Sant Fost…

Segones posicions per al CN Terrassa en l’Open de Sant Fost de Campsentelles de frontennis

El CN Terrassa va protagonitzar una actuació notable en l’Open de Sant Fost de Campsentelles de frontennis, primera prova puntuable per al Campionat de Catalunya en modalitat olímpica que va aplegar dotze parelles, la meitat de les quals amb presència de jugadors del club. Aquesta competició consta de cinc proves, la següent de les quals se celebrarà a les instal·lacions del Pla del Bon Aire el proper 7 de juliol.

El club va obtenir el segon lloc en les dues categories en joc. En Primera Categoria, Vicenç Sellarés, fent parella amb el jugador del Berga Joan Barniol, van perdre la final contra la parella de l’Abrera formada per José Juan Cuesta i Daniel Mendoza per 12 a 22. Així mateix, en Segona Categoria, Paco Nieto i Carlos Domínguez van caure contra la parella del Cerdanyola integrada per Javi Martínez i José Salvatierra per 17 a 21.