Renovem completament…

Renovem completament la maquinària de la Sala de Fitness i de la Sala Natcross

Entre el dilluns 25 i el divendres 29 de juny, durem a terme la renovació completa de la maquinària de la Sala de Fitness i de la Sala Natcross, que seran dotades amb equipament d’última generació.

A la Sala de Fitness, instal·larem 88 aparells de treball cardiovascular que suposaran un salt qualitatiu notable. Noves cintes de córrer, el·líptiques i bicicletes que incorporen els darrers avenços tecnològics formen part d’aquesta millora integral, així com un espai de treball funcional. Al costat de la Sala de Fitness, hem habilitat una nova sala equipada amb el·líptiques adreçades a una nova activitat dirigida, l’indoorwalking. Les màquines de musculació es mantindran.

La Sala Natcross també experimentarà una transformació important, atès que es renovarà amb noves màquines de musculació i espais adequats per al treball físic modern. Es conservaran, això sí, elements tradicionals com l’escala horitzontal o la corda.

La Sala de Fitness, tancada el 25 i 26 de juny, i la Sala Natcross, el 27, 28 i 29 de juny

Amb motiu d’aquesta millora, la Sala de Fitness romandrà tancada el dilluns 25 i el dimarts 26 de juny. El dimecres 27 ja estarà disponible, tot i que encara s’hi estaran fent actuacions. Al seu torn, la Sala Natcross no estarà operativa el dimecres 27, el dijous 28 i el divendres 29. El dissabte 30 es finalitzaran les tasques ja amb la sala oberta.