Queralt Velasco guanya…

Queralt Velasco guanya la II Doble Milla de Cambrils en categoria infantil

La nedadora del CN Terrassa Queralt Velasco va adjudicar-se la victòria en categoria infantil en la II Doble Milla de Cambrils que va celebrar-se diumenge passat sota l’organització del Cambrils Club Natació. La prova era puntuable per al Circuit Català de Travessies i per a la Copa d’Espanya d’Aigües Obertes i va aplegar 96 participants.

Velasco va completar els quatre quilòmetres de recorregut amb una marca de 50’08”, tot superant Lucía Gómez (CN Piera 2012), segona amb un temps de 54’23”, i Elena Molla (CN Piscis-Mislata), tercera amb un registre de 58’47”. Velasco, a més, va ser segona de la general femenina, només per darrere d’Ainhoa Benavente (CN Cervera), guanyadora amb 50’05”. Mireia Gómez (CN Sabadell) va completar el podi amb una marca de 50’57”. L’altra representant del club en l’apartat femení, Cristina Riba, va ser 15a de general i quarta en la categoria màster 1 amb 1h04’34”.

Quart lloc per a Mario Guillén

En l’apartat masculí, cal destacar que Mario Guillén va ser quart de la general i primer de la categoria màster 1 amb un registre de 45’31”. Així mateix, Eugenio Schillaci va classificar-se 37è amb 1h03’32”, Oriol Rosell va ser 48è amb 1h06’05” i Josep Escudé va finalitzar 49è amb 1h07’20”.