Quatre waterpolistes del club, medalla d’or amb la selecció catalana infantil

Quatre waterpolistes del club, medalla d’or amb la selecció catalana infantil en el Campionat d’Espanya per Federacions Territorials

Els waterpolistes Pau Diestre, Iker López, Noelia Cuenda i Berta Pastor van penjar-se la medalla d’or amb la selecció catalana infantil en el Campionat d’Espanya per Federacions Territorials que va celebrar-se a Madrid des de dijous fins ahir diumenge.

En categoria masculina, Catalunya, enquadrada en el grup A, va completar una primera fase impecable. Va debutar amb una victòria còmoda contra Canàries per 16 a 9 i va tancar la fase preliminar amb un triomf folgat contra València per 15 a 5. En quarts de final, la selecció catalana es va desfer sense dificultats de Navarra, segon classificat del grup B, per 11 a 1. El combinat català tampoc va patir en semifinals, ronda en què va eliminar el País Basc per 11 a 5. En la gran final, Catalunya va proclamar-se campiona en derrotar l’Aragó per 12 a 6.

Pel que fa a la categoria femenina, Catalunya, que va militar en el grup 1, es va estrenar amb una golejada contra Múrcia (10-0). Posteriorment, va batre el País Basc (9-4) i va completar la primera fase amb una victòria clara contra Andalusia(9-1). En semifinals,la selecció catalana va superar València, segon classificat del grup 2, per un contundent 12 a 2. La gran final va esdevenir molt més equilibrada. El combinat català es va imposar a la selecció madrilenya per un ajustat 6 a 4.