Pol Dalmases i Ferran…

Pol Dalmases i Ferran Cantariño, campions de Catalunya de Frontennis per Parelles

La parella del Club Natació Terrassa formada per Pol Dalmases i Ferran Cantariño va adjudicar-se el títol del Campionat de Catalunya de Frontennis per Parelles en modalitat olímpica en la fase final de la competició que va celebrar-se diumenge a les instal·lacions de Bac de Roda.

Dalmases i Cantariño van vèncer en la gran final l’Abrera B per 2 sets a 1. Abans, en semis, s’havien desfet de la parella A de l’Abrera també per 2 a 1. El club va aconseguir un segon podi en aquesta competició, atès que Xavi Dalmases i Adrià Cano van obtenir el tercer lloc en batre l’Abrera A per 2 a 1 en la final de consolació.