Olga Descalzi…

Olga Descalzi marxa a estudiar als Estats Units

La waterpolista egarenca manté la seva vinculació amb el club i jugarà quan estigui a la ciutat

La jugadora del sènior femení de waterpolo Olga Descalzi emprèn una nova etapa vital als Estats Units. L’egarenca, de 18 anys, marxa a estudiar Enginyeria a la San José State University (Califòrnia) sense desvincular-se del CN Terrassa. Descalzi tindrà llicència amb l’entitat i jugarà quan es trobi a la ciutat.

La terrassenca gaudirà d’una beca que li permetrà compaginar els estudis amb la pràctica del waterpolo, atès que disputarà la lliga universitària, la competició de màxim nivell als Estats Units. Descalzi subratlla que afronta el repte amb la tranquil·litat que aporta saber que “el club és casa meva”. Hores d’ara, encara no sap quant de temps allargarà la seva experiència americana. De moment, afirma que la seva intenció és tornar “per Nadal” i jugar aquells partits que li permeti el calendari.

Actualment, Descalzi s’està entrenant per si és convocada amb la selecció espanyola. L’egarenca té opcions de ser una de les escollides per participar en el Campionat del Món Sub’18 que se celebrarà a Belgrad (Sèrbia) entre el 27 d’agost i el 2 de setembre i en el Campionat d’Europa Sub’19 que tindrà lloc a Funchal (Portugal) entre el 9 i el 16 de setembre.

Un fruit destacat de la pedrera

Olga Descalzi, nascuda a Terrassa el 10 de març de l’any 2000, és un dels fruits més destacats del waterpolo local. Enguany, ha estat la desena màxima anotadora de la Lliga Iberdrola Divisió d’Honor Femenina amb 41 gols. A nivell internacional, el mes d’agost passat va proclamar-se campiona d’Europa juvenil amb el combinat estatal a Novi Sad (Sèrbia), en una selecció en què figurava una altra egarenca, la portera Sandra Domene.