Ofrena floral…

Ofrena floral a la celebració de la Diada

El Club Natació Terrassa va participar dimarts en els actes de celebració de la Diada Nacional de Catalunya que van celebrar-se a la Plaça de l’Onze de Setembre.

La delegació del club, formada pel president Jordi Martín, el vicepresident Joan Carles Rodríguez i el vocal de la Junta Directiva Joan Cabrera, va realitzar l’ofrena floral a l’escultura “Al vent” en un esdeveniment que va reunir partits polítics i entitats del teixit associatiu de la ciutat.