Campions d’Espanya!

L’infantil masculí de waterpolo, campió d’Espanya

El conjunt de Sergi Mora supera el CN Molins de Rei per 8 a 7 en la gran final

L’equip infantil masculí de waterpolo va proclamar-se brillantment campió d’Espanya en la fase final de la competició que va celebrar-se entre el 28 de juny i l’1 de juliol a Elx. L’esdeveniment va aplegar els vint-i-quatre millors equips de la categoria.

El conjunt de Sergi Mora, bronze al Campionat de Catalunya, va quallar una actuació immillorable que el va conduir a penjar-se la medalla d’or després de guanyar tots els partits que va disputar. En la primera fase, enquadrat en el grup H, ja va exhibir una gran seriositat i concentració. Va debutar amb una victòria folgada contra el Brains per 10 gols 2 (1-0, 0-1, 2-0, 2-0, 2-1 i 3-0), un triomf que va esdevenir tota una declaració d’intencions atès que l’equip madrileny, un dels millors, va finalitzar en quart lloc. Després de dos períodes equilibrats, els egarencs van obrir forat a partir del tercer quart. El CN Terrassa va segellar el passi als vuitens de final en derrotar el Talavera per un concloent 10 a 0 (8-0, 2-0, 0-0, 0-0, 0-0 i 0-0).

Els de Sergi Mora van seguir mostrant-se intractables en els vuitens de final, ronda en què van desfer-se del Las Palmas per 16 a 6 (4-0, 5-0, 0-4, 2-1, 2-1 i 3-0). Amb l’excepció del tercer període, que es va saldar amb un 0 a 4 en contra, els terrassencs van esdevenir clarament superiors. Iker López i Pau Diestre, amb quatre gols cadascun, van sobresortir en el capítol ofensiu.

El CN Terrassa va continuar amb l’accelerador premut en els quarts de final. En aquesta ocasió, va imposar-se a l’Olivar per 10 a 0 (3-0, 4-0, 1-0, 2-0, 0-0 i 0-0) en un altre matx impecable. Pau Diestre i Conrad Conesa van destacar en atac en anotar quatre gols cadascun.

Semifinals contra el CN Barcelona

L’equip de Sergi Mora va trobar-se amb el primer partit realment compromès en semifinals contra el CN Barcelona. Els cenebistes havien batut els egarencs en la competició catalana. Aquesta vegada, però, el desenllaç va ser completament diferent. El CN Terrassa va protagonitzar un partit molt complet. Va dur la iniciativa en tot moment i va classificar-se per a la gran final en vèncer 12 a 10 (2-2, 2-2, 2-1, 2-2, 1-2 i 3-1). El CN Barcelona va respondre a tots i cadascun dels encerts terrassencs fins al període final, en què un parcial de 3 a 1 va sentenciar. Conrad Conesa, autor de quatre gols, i Gerard Fernández, que en va fer tres, van capitalitzar el joc ofensiu.

Final contra el CN Molins de Rei

Els egarencs van posar la cirereta a un gran campionat en la gran final en batre el CN Molins de Rei per 8 a 7 (1-2, 0-0, 3-1, 0-1, 1-1 i 3-2). A diferència del xoc de semis, els de Sergi Mora no van controlar la situació, però van estar sempre dins del partit gràcies a la intensitat defensiva. Tot i carregar-se d’exclusions, l’equip va capgirar el marcador en el darrer període i va col·locar-se amb dos gols de marge a dos minuts del final, coixí que va esdevenir definitiu. Conrad Conesa, amb tres gols, i Pau Diestre, amb dos, van ser els dos màxims anotadors egarencs.

L’infantil masculí que s’ha proclamat campió d’Espanya està integrat per Iván Barrueco, Isaac Alcaraz, Aleix Pàmies, Conrad Conesa, Adrià Moreno, Gerard Fernández, David Ferrer, Iker López, Ramon Descalzi, Pau Diestre, Arnau Gràcia, Mario Martín, Biel Sabadell i Pol Pastor. El segon entrenador és Dídac Cobacho i Guillermo Alcaraz fa funcions de delegat.