L’Espanyol i el Barça…

L’Espanyol i el Barça, guanyadors del 26è Torneig Hyundai Solmacar de Futbol Base

Els blanc-i-blaus s’imposen en categoria cadet i infantil i els blaugrana vencen en categoria aleví

L’Espanyol i el Barça van esdevenir els guanyadors del 26è Torneig Hyundai Solmacar de Futbol Base del Club Natació Terrassa que va celebrar-se el cap de setmana. Els blanc-i-blaus van fer-se amb el títol en les categories cadet i infantil i l’equip blaugrana va imposar-se en categoria aleví. Com és habitual, la competició va gaudir d’una magnífica afluència de públic, especialment dissabte i diumenge, i d’un nivell de qualitat excel·lent, gràcies a la presència de la pedrera de tres clubs de primer nivell, Barça, Espanyol i Celta de Vigo, i d’altres clubs amb prestigi en categories inferiors com la Damm o el Cornellà.

Victòria de l’Espanyol en categoria cadet

L’Espanyol va aconseguir el títol en categoria cadet després de guanyar els tres partits que va disputar i sumar els nou punts en joc. Va derrotar la Damm per 2 a 1, el CN Terrassa per 1 a 0 i el Cornellà per 3 a 1. El conjunt del Baix Llobregat va acabar segon amb quatre punts fruit del triomf contra la Damm (4-0) i de l’empat a zero contra els amfitrions, mentre que l’equip cerveser va ocupar la tercera posició amb tres en superar el CN Terrassa (3-1). Els egarencs, al seu torn, van signar un gran campionat en sumar un punt contra un rival de categoria superior, el Cornellà (0-0).

L’Espanyol repeteix èxit en categoria infantil

L’Espanyol va proclamar-se campió també en categoria infantil. Va encapçalar la classificació final amb nou punts, els mateixos que va totalitzar el Celta. Els blanc-i-blaus van assolir el títol gràcies a la victòria en l’enfrontament directe contra els gallecs per 5 a 2. A més, van derrotar el CN Terrassa (7-0) i el Cornellà (2-0). El Celta, al seu torn, va acumular tres triomfs contra el CN Terrassa (2-0), el Cornellà (1-0) i la Damm (2-0). Precisament, el conjunt cerveser va ser tercer amb set punts assolits contra l’Espanyol (1-0), el CN Terrassa (5-0) i el Cornellà (0-0). El quart lloc va correspondre a l’equip del Baix Llobregat, que va desfer-se dels amfitrions per 2 a 1.

El Barça s’adjudica el títol aleví

A diferència de les categories cadet i infantil, la categoria aleví va aplegar vuit equips que van dividir-se en dos grups de quatre, en els quals els dos primers accedien a semifinals.

El Barça va accedir a semifinals com a líder del grup 1 amb nou punts. Va vèncer L’Hospitalet (6-0) i el CN Terrassa A (7-0) i el Cornellà (2-1). Posteriorment, en semis, va desfer-se del Sant Andreu per 7 a 0 i va tancar el torneig amb un triomf contra l’Espanyol per 3 a 1. Els blanc-i-blaus havien accedit a la disputa del títol com a primer classificat del grup 2 amb nou punts després de guanyar el Sant Andreu (1-0), la Damm (1-0) i el CN Terrassa B (10-1). L’Hospitalet va finalitzar tercer en vèncer el Sant Andreu per 4 a 3 en el matx pel tercer i quart lloc, mentre que el Cornellà va superar la Damm en el partit per la cinquena posició (2-1).