Les Seccions del Club

null
Compta amb 14 seccions esportives (natació, waterpolo, atletisme, bàsquet, excursionisme, frontennis, futbol, futbet, judo, karate, pàdel, patinatge, pilota a mà i triatló) i amb 10 escoles esportives per a un total de 1.500 esportistes federats.

En aquest apartat hi podràs trobar tota la informació necessària de cadascuna d’elles (la seva història, les quotes, notícies, els equips, entrenaments, …).

Secció d'Atletisme

L’any 1982, en un moment pletòric de l’atletisme català pel boom de les curses de fons, marató i mitja marató, un grup de socis entusiastes comencen a trobar-se per córrer pels voltants de Terrassa fins que el 1986 s’estableixen com a secció d’atletisme amb intenció competitiva.

Secció de Bàsquet

L’estiu de 1991 neix la secció de bàsquet. Arran de la desaparició del Terrassa Bàsquet Club, els jugadors i jugadores d’aquest equip s’integren al CN Terrassa.

Secció d'Excursionisme

L’any 1989, un grup de socis que amb freqüència coincideixen en sortides a la muntanya i en marxes populars acorden crear una secció d’excursionisme.

Secció de Frontenis

La construcció d’un frontó reglamentari l’any 1961 és el punt de partida de la pràctica del frontennis al CN Terrassa.

Secció de Futbol

La secció de futbol neix l’any 1991 a partir de la iniciativa d’alguns socis que participen a la lliga de futbet. Volen que els seus fills juguin a futbol sense haver d’apuntar-los a un altre club.

Secció de Judo

L’any 1974 el Club comença a impartir classes de judo de la mà del professor Pedro María Ruiz. No obstant, aquest esport pren forma en el CN Terrassa vint anys després amb la figura de Paco Berenguer com a protagonista.

Secció de Karate

L’estil de Karate-Do que practiquem és l’estil japonès DENTO SHITO-RYU KARATE-DO (Shito-Ryu Tradicional). Aquest estil és un dels quatre únics reconeguts per la W.K.F. (Federació Mundial de Karate), ja que és de gran difusió mundial.

Secció de Natació

És un dels esports fundacionals del club i un dels que li atorga la raó de ser juntament amb el waterpolo. Un esport reconegut per molts professionals com una activitat adequada per obtenir múltiples beneficis i que posa en funcionament molts grups musculars a la vegada. Un esport total que compta amb escola per a totes les edats i una reeixida secció esportiva.

Secció de Padel

La secció de Padel és una de les seccions més joves del club però és la que ha experimentat un creixement més alt en els últims anys en quan socis inscrits a aquesta secció.

Secció de Patinatge

La secció de patinatge comença a caminar el setembre de 1992 amb una seixantena d’esportistes inscrits. José Luis Iguña exerceix de delegat els quatre primers anys, durant els quals compta amb Jeanette Ruiz com a entrenadora.

Secció de Pilota a Mà

L’èxit rotund d’aquest esport a Catalunya comporta que l’any 1924 es constitueixi la Federació Catalana de Pilota i es presenti aquest esport com a esport d’exhibició als Jocs Olímpics de París.

Secció de Triatló

Creada al 1991, el Club Natació Terrassa-Cicles Morenito va tenir, des de l’inici, un objectiu primordial: gaudir practicant triatló. Des de llavors, al club sempre hi ha hagut aquesta filosofia.

Secció de Waterpolo

És un dels esports fundacionals del club i que li atorguen la raó de ser, juntament amb la natació. Un esport d’equip, amb pilota, que requereix un gran domini del medi aquàtic.