Èxit de participació…

Èxit de participació del Torneig de Pàdel Benèfic Contra el Càncer de Mama

El Club Natació Terrassa va acollir entre el 10 i el 15 de desembre un Torneig de Pàdel Benèfic Contra el Càncer de Mama, una iniciativa sorgida en memòria de la jugadora del club Laia Mira amb l’objectiu de recaptar fons destinats a la lluita contra aquesta malaltia. L’esdeveniment, que va aplegar 220 jugadors, va comptar amb la col·laboració del Consorci Sanitari de Terrassa i està impulsat per La Vida és Xula, una comunitat creada en memòria de Mira amb aquesta finalitat. La recaptació final es donarà a conèixer properament un cop es tanqui la venda de material relatiu a l’esdeveniment.

El torneig es va estructurar en vuit categories, tres femenines, dues masculines, dues mixtes i una d’iniciació. En 1a Femenina, el títol va correspondre a Gemma Galiano i Emma Bravo, que van derrotar en la final Montse Guindo i Míriam Lorite per 6-3 i 7-6. En 3a Femenina, Pilar Cobo i Ale Scocozza van vèncer Lis Ortiz i Isa Olivé en la final per 7-5, 0-6 i 6-4. La final de 2a Femenina entre les parelles Laia Díaz-Alícia Salvador i Eva Maíllo-Meli Trillo no es va disputar per manca de temps.

Al seu torn, en 2a Masculina, Juan Molina i José Antonio Martínez van derrotar Xavi Vila i Jordi Grandia en la final per 6-1 i 6-4, mentre que, en 3a Masculina, Antonio Castaño i Dani Jiménez van desfer-se de Juan Antonio Fernández i Raúl Muñoz per un doble 6-3.

Així mateix, en 1a Mixta, Nunu Gómez i Jaime Sánchez van adjudicar-se el títol en batre Martín Mendizábal i Alejandra Dinucci per 2-6, 6-2 i 10-5. Ingrid Salvador i Toni López van vèncer en 2a Mixta en superar Elías Simarro i Ester Márquez per 4-6, 6-3 i 6-0. Finalment, en categoria iniciació, Berta Duaso i Núria Lavado van obtenir el triomf en guanyar a la final Mercè Catllà i Jordi Aznar per 6-4 i 7-6.

Pala zero i concert

L’organització va preveure una pala zero amb l’objectiu d’estimular les donacions tot i que no es jugui el torneig i va programar dissabte un concert del grup de rock espanyol i internacional Hokele per amenitzar l’esdeveniment.