Golejada del sènior masculí…

El sènior masculí de waterpolo goleja el cuer i suma la tercera victòria consecutiva en lliga

CN Terrassa 22 – AR Concepción Ciudad Lineal 3

CN Terrassa: I. Aguilar, Sanahuja (2), Piqué (1), Alarcón (4), Ó. Aguilar (3), De la Fuente (2), Chico, Salvador (2), Barroso (3), Prieto (1), Rodríguez (3), Pericas (1), Segura.

Entrenador: Dídac Cobacho.

AR Concepción Ciudad Lineal: Hernández, García, Ladisa, Galindo, Pérez, D. Manzanares, Plaza, Checa (3), O. Manzanares, Rodríguez, Pinilla, Ferris.

Entrenador: Carlos Bellón.

Àrbitres: Teixidó i Jiménez.

Parcials: 6-1, 6-0, 6-1 i 4-1.

Evolució del marcador: (1-0, 1-1, 2-1, 3-1, 4-1, 5-1, 6-1), (7-1, 8-1, 9-1, 10-1, 11-1, 12-1), (13-1, 13-2, 14-2, 15-2, 16-2, 17-2, 18-2), (19-2, 19-3, 20-3, 21-3, 22-3).

El sènior masculí de waterpolo del CN Terrassa va golejar el cuer, l’AR Concepción Ciudad Lineal (22-3), en partit corresponent a la tercera jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor. Tal com es preveia, el conjunt de Dídac Cobacho va mostrar-se molt superior i va superar el tràmit amb una suficiència total. És la tercera victòria consecutiva dels egarencs en lliga, que se situen amb nou punts, els mateixos que el CN Atlètic-Barceloneta i que el CN Barcelona Vista.

Atenent la diferència entre ambdós equips, el tècnic local va aprofitar per fer rotacions en la convocatòria. Va donar descans als veterans Sergi Mora, Iván Gallego i Iñaki Aguilar i va fer debutar en lliga els juvenils Arnau Piqué i Alejandro Prieto que, a més, van estrenar-se com a golejadors en la màxima categoria estatal. Així mateix, el porter suplent Biel Segura va disputar tot el partit. Cal destacar que l’equip va recordar la figura de l’etern capità Raúl Gallego un any després de la desaparició i va formar a la presentació amb una samarreta commemorativa d’homenatge.

El matx va ser un autèntic monòleg terrassenc. Als trenta segons de joc, Óscar Aguilar va inaugurar el marcador. Els visitants van empatar un minut i mig després de la mà de Pablo Checa, autor dels tres gols madrilenys, en una reacció que va esdevenir un miratge. El CN Terrassa va prendre les regnes ràpidament i va encadenar un parcial de 5 a 0 abans del final del quart, amb Ricard Alarcón, Agustí Pericas, Arnau Piqué i Bernat Sanahuja, que va anotar dues dianes, com a artífexs.

En el segon període, el domini abassegador local es va mantenir. Els de Dídac Cobacho van seguir ampliant la diferència davant un rival al qual li espera una trajectòria molt complicada a Divisió d’Honor. En escassament un minut, Alberto Barroso i Oriol Rodríguez van enfilar l’electrònic fins al 8 a 1. Posteriorment, dos gols d’Alarcón i l’encert de Marc Salvador i Aguilar van situar el 12 a 1 amb què es va arribar al descans.

A la represa, la dinàmica no va variar. El CN Terrassa va continuar obrint forat sense cap dificultat. Barroso va anotar el tretzè, poc abans que Checa aconseguís el segon gol visitant. En els tres minuts finals de període, els de Dídac Cobacho van encadenar un parcial de 5 a 0. Barroso va col·locar el 14 a 2 i Àlex de la Fuente, per partida doble, Alarcón i Aguilar van completar la sagnia.

En els últims vuit minuts, la nota més destacada va ser l’estrena golejadora de l’altre juvenil convocat, Alejandro Prieto. Rodríguez, amb dues dianes, i Salvador van contrarestar la diana de Checa, que va completar un hat trick estèril.

Visita al Quadis CN Mataró

El CN Terrassa visitarà dissabte que ve la piscina Joan Serra per enfrontar-se al Quadis CN Mataró en partit corresponent a la quarta jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor. El matx arrencarà a les 12.45h.