Subcampions de la Be Water…

El juvenil masculí de waterpolo, subcampió de la Be Water My Friend Cup

El juvenil masculí de waterpolo del Club Natació Terrassa va proclamar-se subcampió de la Be Water My Friend Cup, una competició internacional que va celebrar-se a Lloret de Mar entre el 27 i el 30 de desembre i que va aplegar una vintena d’equips.

L’equip dirigit per Eduard Vera i Dídac Cobacho va caure en la gran final contra la selecció alemanya per 13 gols a 7. A nivell individual, cal destacar que dos jugadors del club, Teo Soler i Pol Prat, van ser inclosos en el set ideal del torneig. El juvenil femení també va participar en aquesta cita de la Costa Brava. L’equip entrenat per Xavi Pérez va ocupar la cinquena posició en superar el CN Sant Feliu en el partit final per 8 gols a 6.

Christmas Cup

Durant les festes de Nadal, el CN Terrassa també ha estat present en la Christmas Cup, que va desenvolupar-se entre el 27 i el 29 de desembre. L’aleví masculí i l’aleví femení van competir a les instal·lacions del CN Sabadell i van ocupar la cinquena i la setena posició, respectivament. Així mateix, el benjamí masculí i el benjamí femení van jugar al CN Molins de Rei i van classificar-se en setè i vint-i-tresè lloc, respectivament.