Bronze per al juvenil masculí…

El juvenil masculí de waterpolo obté el bronze al Campionat de Catalunya

L’equip d’Eduard Vera supera La Sirena CN Mataró en el matx pel tercer i quart lloc (7-6)

El juvenil masculí de waterpolo va penjar-se la medalla de bronze en la fase final del Campionat de Catalunya que va desenvolupar-se el cap de setmana passat a les instal·lacions del CN Barcelona en format final a quatre.

L’equip dirigit per Eduard Vera va caure dissabte en semifinals contra el CN Barcelona en la tanda de penals després que el partit acabés en empat a sis (1-1, 2-2, 1-1 i 2-2). Malgrat que els cenebistes partien com a favorits, el matx va ser absolutament equilibrat. Cap dels dos equips va aconseguir obrir una escletxa significativa, fet que va propiciar que el passi a la final s’hagués de decidir des dels cinc metres. La fortuna va somriure el Barcelona, que es va imposar per 4 gols a 3.

El CN Terrassa va refer-se a la perfecció de la derrota en semis i l’endemà diumenge va batre La Sirena CN Mataró per 7 a 6 (0-1, 2-1, 1-1 i 4-3) en el partit pel tercer i quart lloc. El matx va estar marcat per les defenses i els porters, cosa que explica que el marcador assenyalés un empat a tres al final del tercer període. L’últim quart va esdevenir un estira-i-arronsa entre dos conjunts que van millorar l’eficàcia ofensiva. Cada gol egarenc rebia rèplica immediata per part dels maresmencs. A cinquanta segons del final, però, una diana d’Arnau Piqué va decantar la balança del costat local. Els d’Eduard Vera van defensar amb intensitat l’atac següent del Mataró i, en la darrera possessió, van limitar-se a gestionar la renda. Cal destacar que Bernat Sanahuja va ser nomenat millor jugador del campionat. El títol va correspondre al CN Atlètic-Barceloneta, que va superar el CN Barcelona en la gran final (7-6).

El juvenil masculí que va obtenir el bronze en el Campionat de Catalunya està integrat per Adrián Oya, Bernat Sanahuja, Teo Soler, Marc Ortiz, Iker Soto, Gerard Diestre, David Holgado, David Vijuesca, Arnau Piqué, Alejandro Prieto, Martí Gabarró, Víctor Calero, Biel Segura, Pol Prat i Iván Sánchez. Antoni Sanahuja fa funcions de delegat.

Quart lloc per al juvenil femení

Les instal·lacions del CN Barcelona van acollir també la fase final del Campionat de Catalunya Juvenil Femení que, a l’igual que el masculí, es va desenvolupar en format final a quatre. El CN Terrassa va caure dissabte amb claredat en semifinals contra el CN Sant Andreu per 9 a 2 (2-0, 2-1, 3-1 i 2-0). Les andreuenques, molt superiors, van acabar proclamant-se campiones en derrotar el CN Sabadell en la gran final (15-8).

Les egarenques van disputar diumenge el matx pel tercer i quart lloc contra el CE Mediterrani, que va imposar-se per un ajustat 9 a 8 (2-2, 3-3, 4-2 i 0-1). El partit va esdevenir molt igualat fins al tercer període, quan l’equip entrenat per Xavi Pérez va passar de disposar d’una ocasió molt clara per empatar a perdre de dos gols, ja que el conjunt del barri de Sants va marcar en l’acció següent. El CN Terrassa va retallar distàncies en l’últim període i va disposar d’una darrera acció per empatar, però no la va materialitzar.

El juvenil femení que va classificar-se en quart lloc en el Campionat de Catalunya està format per Sandra Domene, Berta Posas, Júlia Rodríguez, Adriana Alcaraz, Blanca Lluna Expósito, Marta Samper, Aina Pastor, Lucía Pérez, Olga Descalzi, Alex Serrano, Carla Aranda, Carla Muñoz, Berta Tomàs i Judit Barbero. Alberto Moreno exerceix de delegat.