El CN Terrassa tanca l’exercici amb un superàvit de 109.585 €

El Club Natació Terrassa va presentar un superàvit de 109.585 euros de l’exercici 2016-2017 en l’Assemblea General de Socis Compromissaris que va celebrar-se dilluns passat. Es tracta d’una xifra que millora les previsions realitzades a l’inici de temporada i suposa el segon any consecutiu amb balanç positiu després de quatre campanyes amb pèrdues.

Gestió sostenible

En el discurs d’obertura de l’assemblea, el president Jordi Martín va assenyalar que, en dos anys de gestió, “s’ha assolit una situació d’equilibri pressupostari producte d’una gestió sostenible econòmicament, focalitzada en el suport a la pràctica esportiva”. El màxim responsable de l’entitat va afegir que aquesta línia permetrà el club “tenir el múscul econòmic suficient per ser més forts i afrontar el futur amb optimisme, i poder donar resposta a les necessitats de la ciutadania de Terrassa”. De cara a la temporada 2017-2018, els socis compromissaris van aprovar un pressupost que preveu un benefici de 99.290 euros i unes inversions de 303.000 euros. “Creiem que jaestem en disposició d’afrontar inversions pròpies i en col·laboració amb les administracions”, va afirmar Martín. Les actuacions “anirien des de millores complementàries i estructurals a la construcció de noves instal·lacions”.

En matèria esportiva, el president va remarcar que “s’ha fet una aposta clara i decidida per aquest àmbit amb un increment considerable de les partides econòmiques vinculades a la pràctica esportiva de competició i a les activitats dirigides”. Martín va qualificar els resultats esportius de “brillants” i va posar èmfasi en la condició del club com a “referent en l’organització d’esdeveniments esportius rellevants en moltes modalitats esportives, entre els quals destaquen el Campionat d’Espanya Absolut i Júnior d’Estiu de natació, la Copa de la Reina de waterpolo o el Campionat d’Espanya Juvenil Femení de waterpolo”.

El màxim responsable del CN Terrassa va recordar que el club té “85 anys d’història, amb una base social molt àmplia, amb unes instal·lacions modernes al centre de la ciutat, amb uns esportistes i tècnics rellevants a nivell català, estatal i internacional. Unes característiques que ens impulsen a mantenir i millorar la nostra capacitat de lideratge de l’esport terrassenc”.

Nou pacte d’empresa

Un altre punt destacat de l’assemblea va ser l’aprovació del “Pacte d’Empresa del Club Natació Terrassa, de millores socials i econòmiques per als seus treballadors”, que preveu un seguit d’acords de tres anys de durada destinats a generar una estabilitat a la plantilla en el present i en el futur i a recuperar el poder adquisitiu dels treballadors.