Tres medalles en la 3a Copa…

Tres medalles de plata en la 3a Copa Catalunya Moianès de judo

El Club Natació Terrassa va aconseguir tres medalles de plata en la 3a Copa Catalunya Moianès de judo que va celebrar-se dissabte passat al Poliesportiu Parc de l’Aigua de Sant Quirze Safaja. La competició va aplegar més de 200 esportistes de 40 clubs d’arreu de Catalunya.

Vera Blanco va aconseguir la medalla de plata sense perdre cap combat, atès que va empatar la final contra una judoka local a la qual els jutges van concedir la victòria. Al seu torn, Laia Ribas i Marc Romero van vèncer tots els combats excepte el darrer. El club va presentar una quarta representant, Ariadna Casany, que va competir fora de concurs ja que encara és de categoria benjamí.