Classificats per a la segona…

El CN Terrassa goleja el Valletta i certifica la classificació per a la segona fase de la Champions League

El conjunt de Dídac Cobacho finalitza tercer de grup amb sis punts

Valletta 3 – CN Terrassa 19

Fitxa tècnica

Valletta: Grixti, Muscat (1), Erdogan, Pace, Sciberras (1), Riolo, Plumpton (1), D. Zammit, Paris, N. Zammit, M. Zammit, Azzopardi, Tanti.

Entrenador: Karl Izzo.

CN Terrassa: I. Aguilar, Sanahuja (3), Mora (1), Alarcón (3), Ó. Aguilar (1), Chico, Sánchez, Chico, Barroso (5), Gallego (3), Rodríguez (2), Pericas (1), Segura.

Entrenador: Dídac Cobacho.

Àrbitres: Nemeth (Hongria) i Castrilli (Suïssa).

Parcials: 1-4, 0-5, 2-5 i 0-5.

Resultat acumulat: 1-4, 1-9, 3-14, 3-19.

Evolució del marcador: (0-1, 0-2, 0-3, 1-3, 1-4), (1-5, 1-6, 1-7, 1-8, 1-9), (1-10, 1-11, 1-12, 2-12, 2-13, 2-14, 3-14), (3-15, 3-16, 3-17, 3-18, 3-19).

El sènior masculí de waterpolo del Club Natació Terrassa ha golejat el Valletta maltès (3-19) en el quart i darrer partit de la primera fase de la Champions League que s’està disputant a Estrasburg (França). El conjunt de Dídac Cobacho ha decidit el xoc per la via ràpida i ha passat per sobre d’un conjunt netament inferior. Amb aquest resultat, els egarencs acaben en el tercer lloc del grup B i es classifiquen per a la segona ronda amb un total de sis punts i un balanç de dues victòries i dues derrotes. És el primer cop a la història que l’equip aconsegueix aquesta fita.

El CN Terrassa ha acabat amb qualsevol mena de dubte ben aviat. Sanahuja, als trenta segons de joc, ha inaugurat un marcador que no deixaria de créixer a favor dels egarencs. Barroso, màxim anotador del matx amb cinc dianes, ha anotat el segon poc després i Pericas ha eixamplat el marge mitjan primer període. El Valletta ha reaccionat tímidament de la mà d’Sciberras, poc abans que Gallego situés un tranquil·litzador 1 a 4.

Els de Dídac Cobacho han sentenciat el partit en el segon quart. Un parcial de 0 a 5 ha enfilat l’electrònic fins a l’1 a 9 al descans i ha deixat l’equip d’Izzo sense resposta. Barroso, en dues ocasions, Mora, Aguilar i Alarcón n’han estat els artífexs.

A la represa, la renda terrassenca ha seguit augmentant. Alarcón, en home de més, ha marcat el desè. Els joves Bernat Sanahuja i Oriol Rodríguez s’han afegit a la festa i han estat els autors de l’1 a 11 i de l’1 a 12. Els maltesos han aturat momentàniament l’allau per mitjà de Plumpton. En el tram final del tercer quart, Muscat ha contrarestat les dues dianes prèvies de Gallego (3-14).

El CN Terrassa no ha aixecat el peu de l’accelerador en l’últim període i ha continuat fent forat. L’equip de Dídac Cobacho ha certificat el triomf i la classificació per a la segona fase amb un parcial final de 0 a 5, obra de Barroso, per partida doble, Alarcón, Rodríguez i Sanahuja.