Torneig de Pàdel Benèfic…

El CN Terrassa acull un Torneig de Pàdel Benèfic Contra el Càncer de Mama

L’esdeveniment compta amb la col·laboració del Consorci Sanitari de Terrassa

El Club Natació Terrassa acollirà entre el 15 i el 18 de novembre un Torneig de Pàdel Benèfic Contra el Càncer de Mama, una iniciativa que sorgeix en memòria de la jugadora del club Laia Mira amb l’objectiu de recaptar fons destinats a la lluita contra aquesta malaltia. L’esdeveniment compta amb la col·laboració del Consorci Sanitari de Terrassa i està impulsat per La Vida és Xula, una comunitat creada en memòria de Mira amb aquesta finalitat.

El torneig s’estructura en tres categories, masculí, femení i mixt, i comptarà amb la participació dels jugadors del World Padel Tour Marta Marrero i Gerard Company. La inscripció costa 25 € i inclou un Welcome Pack i la participació en sortejos de regals valorats en més de 1.000 €. L’organització ha previst una pala zero, que vol animar a fer el donatiu tot i que no es jugui el torneig, i ha programat una actuació del grup de rock espanyol i internacional Hokele per amenitzar l’esdeveniment. El concert tindrà lloc el dissabte 17 de novembre entre les 20.00 i les 22.00h.

Les inscripcions poden formalitzar-se a www.tdpadel.com fins al proper dissabte 10 de novembre.