Treballa amb nosaltres

null
Vols treballar al Club Natació Terrassa? En aquest apartat de la web podràs trobar les ofertes dels diferents llocs de treball que necessitem cobrir.

Formulari per treballar amb nosaltres

Emplena el formulari següent. Si tenim ofertes de treball que encaixin amb el teu perfil, ens posarem en contacte amb tu.

Àrees d'Interès
Escull aquell o aquells que més t'interessin
Disponibilitat
Adjunta'ns el teu currículum

Data de Naixement

Titulació Acadèmica
Vehicle Propi? SiNo

En virtut del que estableix la Llei 15/1999, de Protecció de Dades de caràcter personal (LOPD) i Llei 34/2002 de Serveis de la Societat de la Informació i Correu Electrònic a Internet, l'informem que les seves dades formen part d'un fitxer titularitat de Club Natació Terrassa. La informació registrada s'utilitzarà per informar per qualsevol mitjà electrònic sobre informació d'aquest Club. Pot exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició a Avinguda Abad Marcet, s/n, Terrassa, Barcelona o enviant un correu electrònic a cnt@elnatacio.com. En compliment de la Llei 34/2002 de l'11 de juliol, de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic a Internet, l'informem que pot revocar en qualsevol moment, de forma senzilla i gratuïta, el consentiment per la recepció de correu electrònic enviant un correu electrònic amb la seva sol·licitud a: cnt@clubnatacioterrassa.cat.

Consenteixo la cessió de les meves dades personals per als fins esmentats.
SINO

Ofertes de Treball

En aquest espai, publicarem ofertes de treball periòdicament per tal que estigueu informats de les vacants que vagin sorgint en cada moment.