Senat

null
El Senat és un òrgan col·legiat i honorífic de caràcter consultiu integrat pels 100 primers socis del club. La funció d’aquest òrgan, recollit en els estatuts del club, és assessorar i aconsellar sobre totes les qüestions que li sotmeti la presidència i la Junta Directiva. La creació del Senat s’emmarca en la voluntat del club d’augmentar la participació dels socis en les decisions de l’entitat. Uns socis que, per la seva trajectòria, disposen d’un coneixement i d’una perspectiva històrica que els converteix en una veu autoritzada.

Membres del Senat (1 de setembre de 2018 - 31 d'agost de 2019)