Publicitat

null
El Club Natació Terrassa és una entitat de prestigi a la ciutat de Terrassa i a tot el Vallès Occidental, una institució esportiva amb una clara vocació de cohesió social i amb uns valors clarament identificables d’esportivitat, treball en equip, afany de superació, esforç, companyonia, treball, competitivitat, etc. Valors tots ells molt positius per a la comunicació empresarial.

Formulari de contacte

En virtut del que estableix la Llei 15/1999, de Protecció de Dades de caràcter personal (LOPD) i Llei 34/2002 de Serveis de la Societat de la Informació i Correu Electrònic a Internet, l'informem que les seves dades formen part d'un fitxer titularitat de Club Natació Terrassa. La informació registrada s'utilitzarà per informar per qualsevol mitjà electrònic sobre informació d'aquest Club. Pot exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició a Avinguda Abad Marcet, s/n, Terrassa, Barcelona o enviant un correu electrònic a cnt@elnatacio.com. En compliment de la Llei 34/2002 de l'11 de juliol, de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic a Internet, l'informem que pot revocar en qualsevol moment, de forma senzilla i gratuïta, el consentiment per la recepció de correu electrònic enviant un correu electrònic amb la seva sol·licitud a: cnt@clubnatacioterrassa.cat.

Consenteixo la cessió de les meves dades personals per als fins esmentats.
SINO

El CN Terrassa ofereix un ventall extens d’opcions de patrocini i col·laboració, tant amb l’entitat com amb algunes de les seves seccions esportives.

També compta amb unes instal·lacions àmplies a la ciutat on posicionar la seva publicitat exterior en forma de tanques i lones publicitàries, torres, vidrieres, etc., així com diferents espais publicitaris en aquest mateix web.

Consulteu les opcions de patrocini, col·laboració i publicitat disponibles per a la vostra empresa enviant un e-mail a: premsa@clubnatacioterrassa.cat o bé emplenant el formulari. En qualsevol cas, estarem encantats d’atendre personalment la vostra petició.

Suma’t a la família del Club Natació Terrassa!

Patrocinadors

Us mostrem patrocinadors i col·laboradors que han confiat en nosaltres per donar a conèixer la seva empresa a través dels nostres canals de difusió.

null

– Descompte de 2 cèntims/litre sobre el preu de sortidor de benzinera.

– Preus especials en instal·lacions de climatització i manteniment.

– Sorteig mensual de 50€ en carburant gratuït (entre aquells socis que es facin la targeta client Plus+ de Petronieves).

Per fer-te la targeta Client Plus+, a les estacions de servei Petronieves o via online:

www.petronieves.com/tarjetas-de-carburante/solicitar-tarjeta-particular-ahora/

Petronieves Terrassa: Ctra. de Matadepera, 241

null

Per ser del Club Natació Terrassa obtindràs descomptes en el taller de l’Avinguda Abat Marcet, 250. Mostra'ls el carnet de soci del Club i gaudiràs d'un 10% de descompte en la factura.

null

-Regal d’una tableta Prixton per alta de soci RACC a la modalitat SENIOR o per la contractació una assegurança d’auto.
-Beneficiari gratuït durant el primer any. Cònjuge i fills menors de 18 anys gratuïts.

RACC Terrassa
Carrer del Puig Novell, 1

null

Aprèn idiomes al millor preu per ser soci del club!

null

Contracta la teva assegurança de salut i obtindràs grans descomptes!

null

Revisió + Higiene Bucal Gratuïta!
25% de descompte en tractaments d’ortodòncia (Inclou ortodòncia invisible Invisalign)
Preu especial en implantologia
20% de descompte en la resta de tractaments

Clínica IO Terrassa:
Galileu, 213
Telèfon 937 333 368

null

Promocions especials per als socis del Club en la compra del vehicle! Pots gaudir de 600€ de descompte addicionals!
Carretera de Rubí cantonada amb carrer Pare Font
Terrassa
Telèfon: 937360165

null

50% de descompte en tots els vidres.
Treballem amb els millors fabricants de cristalls progressius.
Avantatges especials als socis del Club i a les seves famílies.
C. La Rasa, 104
Av. Abat Marcet, 235

null

Tots els socis del Club tenen les tarifes de la targeta SOMRIURES.

null

20% de descompte en alta perfumeria i alta cosmètica.
C. Ample, 54
Telèfon 93 735 17 65

null

15% de descompte en tots els serveis: manteniment de neteja, neteja de vidres, poliments i cristal·litzats, neteges puntuals, jardineria, subministraments de consumibles (sabó, assecamans, paper higiènic, etc.), contenidors higiènics femenins.
Telèfon: 937 356 777
Mail: netcoral@netegescoral.com