Fes-te soci del Club Natació Terrassa

Hi ha moltes raons per fer-se soci del Club Natació Terrassa.
T’esperem amb els braços oberts!

Comptem amb unes instal·lacions de primer nivell.

Disposem d’una oferta esportiva àmplia per a tots els gustos i adient per a tots els membres de la família.

Creiem en la formació a través de l’esport.

Ens importa el teu benestar: la nostra àrea termal i els nostres serveis t’ajudaran a relaxar-te.

I, a més, ser soci del club t’aporta molts avantatges!

Formulari per fer-se soci

Informació de contacte

Fer-se soci és molt fàcil!
Omple el formulari següent i ens posarem en contacte amb tu per donar-te la informació més adequada.

Sexe MasculíFemení
Ets soci d'algun centre esportiu? SiNo
Estàs interessat en inscriure’t en algun centre esportiu? SiNo
En quina modalitat estàs interessat/ada?
Quins serveis t'interesen més d'un centre esportiu?
Escull aquell o aquells que més t'interessin

En virtut del que estableix la Llei 15/1999, de Protecció de Dades de caràcter personal (LOPD) i Llei 34/2002 de Serveis de la Societat de la Informació i Correu Electrònic a Internet, l'informem que les seves dades formen part d'un fitxer titularitat de Club Natació Terrassa. La informació registrada s'utilitzarà per informar per qualsevol mitjà electrònic sobre informació d'aquest Club. Pot exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició a Avinguda Abad Marcet, s/n, Terrassa, Barcelona o enviant un correu electrònic a cnt@elnatacio.com. En compliment de la Llei 34/2002 de l'11 de juliol, de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic a Internet, l'informem que pot revocar en qualsevol moment, de forma senzilla i gratuïta, el consentiment per la recepció de correu electrònic enviant un correu electrònic amb la seva sol·licitud a: cnt@clubnatacioterrassa.cat.

Consenteixo la cessió de les meves dades personals per als fins esmentats.
SINO

Club Natació Terrassa Àrea Olímpica

Telèfon de contacte:

93 735 26 26 – Secretaria

93 735 36 39 – Fax

Instal·lacions Àrea Olímpica:

Avinguda Abat Marcet, s/n
08225 – Terrassa – Barcelona

Club Natació Terrassa Pla del Bonaire

Telèfon de contacte:

93 735 24 25 – Secretaria

93 734 36 84 – Fax