El Club comptarà amb un equip de futbol a Quarta…

El Club comptarà amb un equip de futbol a Quarta Catalana la temporada vinent

El CN Terrassa presentarà un equip de futbol a Quarta Catalana la temporada vinent. Per primera vegada en els 25 anys d’història de la secció, el club comptarà amb un conjunt amateur, que neix amb l’objectiu de donar continuïtat als jugadors formats a l’entitat.

En aquest sentit, l’equip estarà integrat pels jugadors que finalitzen l’etapa de categoria juvenil al club i per exjugadors que s’han format a l’entitat i que ara militen a altres clubs.

El tècnic d’aquest nou equip serà Andrés Luque, excoordinador de la secció de futbol del club i que compta amb experiència en banquetes amateurs al CF Maurina Egara i a la Peña San Pedro. Santi Agustín, excoordinador de la secció i exentrenador de categories del club, exercirà de segon entrenador.