Concessió del servei de bar

Concessió del servei de bar – cafeteria a les instal·lacions del Club Natació Terrassa – Àrea Olímpica Municipal

CALENDARI DEL PROCEDIMENT DE LICITACIÓ

Data d’oferta pública: 27 de juny de 2018

Data límit per a la presentació del projecte:  20 de juliol de 2018

Data límit de resolució i notificació de l’adjudicació: 27 de juliol de 2018

Data límit per a la iniciació del servei: 31 de gener de 2019

SI ESTEU INTERESSATS EN REBRE EL PLEC DE CLÀUSULES:

-Envieu un correu a l’adreça cnt@clubnatacioterrassa.cat, indicant a l’assumpte: Plec Bar Club Natació Terrassa, Àrea Olímpica Municipal.
-Al cos del missatge, especifiqueu nom i cognoms de la persona física o jurídica interessada, nom de la persona física interessada, del representat legal en cas de persones jurídiques, o del seu representant si s’escau; telèfon de contacte i adreça de correu electrònic.