Cursos de Natació

null
La natació és una activitat apta per a totes les edats i nivells. Es pot practicar en companyia o en solitari i en totes les èpoques de l’any. Es tracta d’un esport tan beneficiós que sempre és bon moment per aprendre a practicar-lo.

Cursos de Natació

Cursos de Natació Temporada 2018-2019

Al Club Natació Terrassa incentivem la pràctica d’aquest esport en nivells formatius, competitius i d’alt rendiment. Estimem el mèdi aquàtic i volem transmetre a tots els esportites valors com el compromís, el respecte o la responsabilitat. Al Club oferim unes instal·lacions de primer nivell per practicar l’esport més saludable. Porta un banyador, un casquet de bany i ulleres. No et cal res més per gaudir de l’aigua.

Inscripcions Calendari Festius
Socis: a partir del 4 de juliol de 2018

No socis: a partir del 4 de setembre de 2018

Temporada Inici: 21 de setembre de 2018

Finalització: 1 de juny de 2019

• 12 d’octubre
  • 1 de novembre
  • 12 d’octubre
  • 6, 7 i 8 de desembre
  • Vacances de Nadal: del 24 de desembre de 2018 al 6 de gener de 2019 (ambdós inclosos)
  • Vacances de Setmana Santa: del 15 al 22 d’abril de 2019 (ambdós inclosos)
  • 1 de maig

Cursets de Natació per a Joves, Adults i Gent Gran

Cursets Temporada 2018-2019
Ensenyament

Aprenentatge al mitjà aquàtic amb material auxiliar o bé que fa curts desplaçaments sense material auxiliar.

Perfeccionament

Millora de la tècnica dels estils (crol, esquena, braça, inici papallona), domini dins l’aigua i millora de la condició física.

Grups d’entrenament

Té un bon nivell a l’hora de nedar els estils (crol, esquena, braça i papallona) i una bona destresa dins l’aigua com també una bona resistència. Començarem a introduir una progressió de tasques condicionals (comunes a tots els estils) amb exigències tècniques.

Matronatació

Activitat física recomanada durant l’embaràs.

Cursets de Natació per a Nens/Nenes

Nadons / Llar d'Infants
Nadons. De 4 a 30 mesos

Activitat amb la mare o el pare a l’aigua. És l’oportunitat ideal per introduir el nen/a en el medi aquàtic. Mitjançant l’estimulació corporal i el desenvolupament psicomotor, animarem els nens/es a explorar i desenvolupar la confiança en el medi.

Adaptació. De 30 a 36 mesos.

Començaran l’activitat amb el pare/mare a l’aigua fins que el monitor ho cregui oportú. Treballarem l’autonomia, la destresa i l’apnea. El nostre objectiu és que gaudeixin del medi aquàtic.

Educació Infantil
Ensenyament
  • Dofí blanc (Adaptació mitjà aquàtic): Es treballa amb ajut de material auxiliar l’autonomia, la destresa i l’apnea. El nostre objectiu és que gaudeixin del medi aquàtic.
  • Dofí groc, dofí vermell, dofí taronja (Adaptació assolida): Es treballa amb i sense ajut del material auxiliar l’autonomia, la destresa, l’apnea, la flotabilitat i el lliscament. El nostre objectiu serà aconseguir una bona posició del cos en els desplaçaments tant en posició ventral com dorsal.
  • Dofí verd: Es treballa la posició del cos tant en desplaçament ventral com dorsal, la resistència i les habilitats. El nostre objectiu serà començar a treballar conceptes tècnics, tant en crol com en esquena.
Perfeccionament
  • Dofí blau: Es desplaça 25 m en posició ventral, començant a treure els braços de l’aigua iniciant la respiració lateral, i uns 12 m en posició dorsal amb una bona posició del cos. En aquest nivell, es busca millorar el domini de les habilitats en general.
Educació Primària
Nivell Iniciació Aquàtica
  • Cavallet blanc: Encara no té una adaptació completa al medi aquàtic. Treballarem l’autonomia, la destresa, l’apnea i la flotabilitat. El nostre objectiu serà aconseguir fer els desplaçaments amb una bona posició del cos.
  • Cavallet blau: Es desplaça 12 m en posició ventral. Treballarem l’apnea, la flotabilitat i la destresa. El nostre objectiu serà aconseguir que els desplaçaments ventral i dorsal siguin amb una bona posició del cos.
  • Cavallet groc: Neda 25 m en posició ventral, tot i que li manca tècnica, i comença a desplaçar-se en posició dorsal. Treballarem la respiració en crol i la coordinació de l’esquena, les habilitats i tirar-se de cap.
Educació Primària i Secundària
Nivell Bronze
  • Cavallet negre: Neda 25 m de crol, començant a coordinar la respiració lateral, i 25 m d’esquena. En aquesta etapa, dotarem els nens/es d’un ampli ventall d’activitats que els permeti incorporar fonaments motrius que facilitaran l’aprenentatge dels fonaments tècnics que són: Lliscar / Rotar i Ondular / Davant – Darrere / Agafar Aigua.
Educació Primària, Secundaria i Batxillerat
Nivell Plata
  • Cavallet taronja: Neda crol coordinant la respiració lateral, 25 m d’esquena amb una bona posició del cos i s’inicia a l’estil de braça. En aquest nivell, treballarem la tècnica dels estils, com també les habilitats i la resistència.
Grup d’entrenament
  • Or / Platinum: Té un bon nivell a l’hora de nedar els estils (crol, esquena, braça i papallona) i una bona destresa dins l’aigua, així com una bona resistència. En aquesta etapa, perfeccionarem la tècnica dels estils, començarem a introduir una progressió de tasques condicionals amb exigències tècniques. Un dels objectius propis d’aquest nivell serà desenvolupar les habilitats de competició (sortides i viratges) i les activitats aquàtiques recreatives.

Zona Descàrregues