Activitats Dirigides

null

Disposem d’una oferta de més de 200 activitats dirigides incloses a la quota de soci. Te les presentem!
Recordeu que estan adreçades als majors de 15 anys.

També us recordem que els dies festius estatals no es realitzaran activitats dirigides, a excepció d’aquells que caiguin en diumenge.

Activitats Cardiovasculars

null

Bodycombat

Programa apassionant d’entrenament inspirat en arts marcials i creat a partir d’una gran varietat de disciplines com ara el karate, el tae kwon do, el tai txí i el muai tai.

Combina moviments poderosos amb una música sensacional. Millora la capacitat cardiovascular, tonifica els principals grups musculars, crema calories i millora la composició corporal. Augmenta la densitat òssia, equilibra la zona lumbar i abdominal i millora l’autoestima.

null

Indoor walking

Activitat cardiovascular sense impacte i amb suport musical que es realitza en una el·líptica. Es combinen diferents posicions per aconseguir els objectius d’una manera fàcil, divertida i oberta a tothom.
null

Zumba

Activitat cardiovascular molt divertida basada en ritmes llatinoamericans com ara la salsa, el merengue, la batxata, la cúmbia, el reggaeton i la samba.

Activitats Ciclisme

null

Ciclisme Indoor *

Sessió d’entrenament cardiovascular planificada per aconseguir els objectius d’una forma divertida, fàcil i oberta a tothom. Es realitza en bicicleta estàtica al ritme de la música més actual amb una simulació de terrenys reals.

Mitjançant l’app Mywellness podràs personalitzar el teu entrenament i veure els resultats vinculant el teu dispositiu mòbil.

null

Ciclisme Virtual

Sessions de ciclisme virtual programades per 4 setmanes amb diferents tipus de treball, amb una certa progressió de càrrega setmanal.

Activitats de Tonificació

null

Bodypump

Programa revolucionari d’entrenament amb barres i discos que enforteix, tonifica i defineix la musculatura de tot el cos a través de les combinacions de diferents tècniques de musculació i exercicis fisioterapèutics que produeixen una millora notable de la postura corporal. Està dissenyat perquè els alumnes obtinguin, a les seves sessions d’entrenament de força, el màxim benefici en el menor temps. A més millora el nivell de fitness i el benestar general, augmenta la densitat òssia i consumeix fins 600 calories per sessió.
null

CxWorx

Programa revolucionari, precís i orientat a la tonificació i enfortiment de la musculatura corporal. Amb una durada de 30’, posa a punt el tronc i els músculs que connecten tren superior amb tren inferior. Ideal per endurir la zona abdominal i els glutis, a més de la força funcional. Ajuda a prevenir lesions.
null

Interval Training

Programa de treball físic funcional i treball intervàlic cardiovascular, acompanyat de diversos materials.
null

TBC*

Programa d’exercici físic dirigit per a la millora de la resistència cardiovascular i muscular de la força i la flexibilitat mitjançant exercicis aeròbics coreografiats, exercicis musculars i funcionals. Millorarem la nostra condició física i reduirem el nivell d’estrès.
null

G.A.C

Treball específic de tonificació dels grups musculars Glutis, Abdominals i Cames, utilitzant materials diversos.

null

Funcional

És un mètode que busca l’equilibri estructural i un rendiment millorat a través del moviment funcional del cos en tots els seus eixos. Per això es considera un entrenament complet perquè se centra en cadenes de moviments completes i no en exercicis per músculs aïllats.
null

Postpart Mare i Nadó (setembre - juny)

Treball de tonificació especialment orientat a les dones que acaben de ser mares. Mitjançant exercicis d’intensitat moderada i dirigits a la musculatura global, l’objectiu fonamental és gaudir d’una sessió variada, dinàmica i molt efectiva. Classe en companyia dels nadons!

 

TARIFA PER A NO SOCIS
1 dia 11€ / mes
2 dies 22€ / mes

null

Prepart (setembre - juny)

Treball especialment orientat a les dones embarassades. L’objectiu fonamental és realitzar una activitat d’intensitat moderada que englobi el treball de tonificació muscular tant a nivell global com a nivell més específic i preparatori per al part.

 

 

TARIFA PER A NO SOCIS
1 dia 11€ / mes
2 dies 22€ / mes

Gimnàstiques Dolces

null

Estiraments

Sessions d’estiraments graduals i segurs per millorar la flexibilitat. També es treballa la propiocepció i exercicis respiratoris.
null

Gym Postural *

Programa basat en una gimnàstica lenta, dirigida a potenciar la correcció postural, el sòl pelvià i el reforçament muscular. És una pràctica molt adient per tractar dolors articulars i problemes posturals. Va dirigida a persones de qualsevol edat.
null

Ioga *

El ioga ajuda a prendre consciència progressivament de cada part del nostre cos, potenciant l’elasticitat, tonificació i capacitat pulmonar, desbloquejant el cos i regenerant la pròpia energia.

A mesura que es va aprofundint, el ioga permet passar del cos físic al nivell mental i emocional.

null

Hata Ioga *

El ioga vigorós. Es relaciona amb el potencial del cos per poder suportar la força i el pes de la realització transcendent. Els estats místics de la consciència afecten el sistema nerviós i el cos. Per tant, el hatha-yoghi treballa per enfortir el cos.
null

Pilates *

Promou un bon estat físic de forma integral. Entén el cos com un tot, no pas com una unió de parts diferenciades. Bàsicament, es desenvolupen exercicis suaus però intensos a la vegada, de la zona central del cos (lumbars i abdominals), de manera que es dota d’unitat al sistema muscular i esquelètic.
null

Fitball Pilates *

Pilates en el qual la fitball esdevé un dels elements fonamentals durant la realització dels exercicis i la consecució global de tota la sessió. Indispensable tenir un domini previ del pilates de base.
null

Fit Sénior (setembre - juny)

Activitat orientada al treball muscular i d’activació cardiovascular, així com a l’equilibri, la reeducació postural i funcional i la flexibilitat. Intensitat moderada. Ideal per als socis mès sènior.

Activitats Aquàtiques

null

Aquagym *

Activitat aquàtica de mitjana intensitat realitzada en piscina profunda, coreografiada o no coreografiada amb diferents objectius: treball cardiovascular, flexibilitat, força i equilibri. Utilització de material divers per tal d’augmentar la resistència a l’aigua i la intensitat de treball.
null

Aquasalus *

Activitat que es realitza al medi aquàtic, piscina poc profunda (piscina lúdica), amb l’objectiu de tonificar la musculatura i evitar el mal d’esquena i el dolor de les articulacions. Busca beneficis mitjançant un bon control postural i la conscienciació del cos i de la musculatura que s’està treballant.
null

Aquasènior

Activitat aquàtica de baixa intensitat realitzada en piscina profunda amb diferents objectius: treball cardiovascular, flexibilitat, força i equilibri. Utilització de material divers per tal d’augmentar la resistència a l’aigua. Ideal per als socis més sènior.
null

Circuits Aquàtics *

Activitat que es realitza al medi aquàtic, piscina poc profunda (piscina lúdica), orientada a la millora de la flexibilitat, l’equilibri i la relaxació mitjançant exercicis d’estiraments, tonificació muscular i relaxació en forma de circuits.

* Activitats que necessiten reserva prèvia. La reserva pot fer-se per internet, a www.clubnatacioterrassa.cat, o bé a través dels terminals tàctils que trobareu a recepció i a l’edifici d’aeròbic de les instal·lacions de l’Àrea Olímpica i al Punt d’Atenció al Soci del Pla del Bon Aire. Existeix l’opció de reservar l’activitat de forma fixa per 4 € / mes. Adreça’t al Punt d’Atenció al Soci.

Zona Descàrregues Activitats Dirigides i Addicionals

Aquest lloc web utilitza galetes perquè vostè tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el ser consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostra política de cookies, cliqui l'enllaç per més informació. ACEPTAR

Aviso de cookies