Activitats Dirigides

null

Cal reserva prèvia per a totes les activitats!

Les reserves s’hauran d’efectuar a través de l’app del club o a través d’aquesta pàgina web.

Per si no has reservat mai, t’expliquem com baixar-te l’app i com fer el tràmit a la web en aquest enllaç.

Disposem d’una oferta de més de 200 activitats dirigides incloses a la quota de soci. Te les presentem!
Recordeu que estan adreçades als majors de 15 anys.

També us recordem que els dies festius estatals no es realitzaran activitats dirigides, a excepció d’aquells que caiguin en diumenge.

Activitats Cardiovasculars

null

Bodycombat

Programa apassionant d’entrenament inspirat en arts marcials i creat a partir d’una gran varietat de disciplines com ara el karate, el tae kwon do, el tai txí i el muai tai.

Combina moviments poderosos amb una música sensacional. Millora la capacitat cardiovascular, tonifica els principals grups musculars, crema calories i millora la composició corporal. Augmenta la densitat òssia, equilibra la zona lumbar i abdominal i millora l’autoestima.

null

Indoor walking

Activitat cardiovascular sense impacte i amb suport musical que es realitza en una el·líptica. Es combinen diferents posicions per aconseguir els objectius d’una manera fàcil, divertida i oberta a tothom.
null

Zumba

Activitat cardiovascular molt divertida basada en ritmes llatinoamericans com ara la salsa, el merengue, la batxata, la cúmbia, el reggaeton i la samba.

Activitats Ciclisme

null

Ciclisme Indoor

Sessió d’entrenament cardiovascular planificada per aconseguir els objectius d’una forma divertida, fàcil i oberta a tothom. Es realitza en bicicleta estàtica al ritme de la música més actual amb una simulació de terrenys reals.

Mitjançant l’app Mywellness podràs personalitzar el teu entrenament i veure els resultats vinculant el teu dispositiu mòbil.

null

Ciclisme Virtual

Sessions de ciclisme virtual sense dirigir per un monitor o monitora.

Activitats de Tonificació

null

CNT Pump

Activitat d’entrenament de força i resistència amb barres i discos. Per millorar el nivell de fitness i el benestar general.
null

CNT Core

Entrenament de core, entrenament funcional i entrenament analític de la força. Amb una durada de 30′, posa a punt el tronc i els músculs que connecten tren superior amb tren inferior. Ideal per endurir la zona abdominal i els glutis, a més de la força funcional. Ajuda a prevenir lesions.
null

Interval Training

Programa de treball físic funcional i treball intervàlic cardiovascular, acompanyat de diversos materials.
null

TBC

Programa d’exercici físic dirigit per a la millora de la resistència cardiovascular i muscular de la força i la flexibilitat mitjançant exercicis aeròbics, exercicis musculars i funcionals. Millorarem la nostra condició física i reduirem el nivell d’estrès.
null

G.A.C

Treball específic de tonificació dels grups musculars Glutis, Abdominals i Cames, utilitzant materials diversos.

null

Funcional

És un mètode que busca l’equilibri estructural i un rendiment millorat a través del moviment funcional del cos en tots els seus eixos. Per això es considera un entrenament complet perquè se centra en cadenes de moviments completes i no en exercicis per músculs aïllats.
null

Postpart Mare i Nadó (setembre - juny)

Treball de tonificació especialment orientat a les dones que acaben de ser mares. Mitjançant exercicis d’intensitat moderada i dirigits a la musculatura global, l’objectiu fonamental és gaudir d’una sessió variada, dinàmica i molt efectiva. Classe en companyia dels nadons!

 

TARIFA PER A NO SOCIS
1 dia 12€ / mes
2 dies 23€ / mes

null

Prepart (setembre - juny)

Treball especialment orientat a les dones embarassades. L’objectiu fonamental és realitzar una activitat d’intensitat moderada que englobi el treball de tonificació muscular tant a nivell global com a nivell més específic i preparatori per al part.

 

 

TARIFA PER A NO SOCIS
1 dia 12€ / mes
2 dies 23€ / mes

Gimnàstiques Dolces

null

Estiraments

Sessions d’estiraments graduals i segurs per millorar la flexibilitat. També es treballa la propiocepció i exercicis respiratoris.
null

Gym Postural

Programa basat en una gimnàstica lenta, dirigida a potenciar la correcció postural, el sòl pelvià i el reforçament muscular. És una pràctica molt adient per tractar dolors articulars i problemes posturals. Va dirigida a persones de qualsevol edat.
null

Ioga

El ioga ajuda a prendre consciència progressivament de cada part del nostre cos, potenciant l’elasticitat, tonificació i capacitat pulmonar, desbloquejant el cos i regenerant la pròpia energia.

A mesura que es va aprofundint, el ioga permet passar del cos físic al nivell mental i emocional.

null

Hata Ioga

El ioga vigorós. Es relaciona amb el potencial del cos per poder suportar la força i el pes de la realització transcendent. Els estats místics de la consciència afecten el sistema nerviós i el cos. Per tant, el hatha-yoghi treballa per enfortir el cos.
null

Pilates

Promou un bon estat físic de forma integral. Entén el cos com un tot, no pas com una unió de parts diferenciades. Bàsicament, es desenvolupen exercicis suaus però intensos a la vegada, de la zona central del cos (lumbars i abdominals), de manera que es dota d’unitat al sistema muscular i esquelètic.
null

Fitball Pilates

Pilates en el qual la fitball esdevé un dels elements fonamentals durant la realització dels exercicis i la consecució global de tota la sessió. Indispensable tenir un domini previ del pilates de base.
null

Fit Sènior (setembre - juny)

Activitat orientada al treball muscular i d’activació cardiovascular, així com a l’equilibri, la reeducació postural i funcional i la flexibilitat. Intensitat moderada. Ideal per als socis mès sènior.

Activitats Aquàtiques

null

Aquagym

Activitat aquàtica de mitjana intensitat realitzada en piscina profunda, coreografiada o no coreografiada amb diferents objectius: treball cardiovascular, flexibilitat, força i equilibri. Utilització de material divers per tal d’augmentar la resistència a l’aigua i la intensitat de treball.
null

Aquasalus

Activitat que es realitza al medi aquàtic, piscina poc profunda (piscina lúdica), amb l’objectiu de tonificar la musculatura i evitar el mal d’esquena i el dolor de les articulacions. Busca beneficis mitjançant un bon control postural i la conscienciació del cos i de la musculatura que s’està treballant.
null

Circuits Aquàtics

Activitat que es realitza al medi aquàtic, piscina poc profunda (piscina lúdica), orientada a la millora de la flexibilitat, l’equilibri i la relaxació mitjançant exercicis d’estiraments, tonificació muscular i relaxació en forma de circuits.

Zona Descàrregues Activitats Dirigides i Addicionals

Aquest lloc web utilitza galetes perquè vostè tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el ser consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostra política de cookies, cliqui l'enllaç per més informació. ACEPTAR

Aviso de cookies