Abel Serra guanya el X Duatló…

Abel Serra guanya el X Duatló de Muntanya d’Òdena en categoria júnior

El triatleta del CN Terrassa Cicles Morenito Abel Serra va aconseguir la victòria en categoria júnior en el X Duatló de Muntanya d’Òdena, que va celebrar-se diumenge passat sobre unes distàncies de 5 quilòmetres de cursa a peu, 21 quilòmetres en bicicleta de muntanya i 2,5 quilòmetres més finals de cursa a peu.

Serra va aturar el crono en 1h29’24”, tot superant Biel Farré (Club Triatló Granollers), segon amb 1h37’48”, i Joan Riba (Club Triatló Lluçanès), tercer amb 1h41’14”. El temps establert per Serra el va situar vuitè d’una general que va liderar Mario Sinues (T-Bikes Club Triatló) amb 1h24’20”. El club va comptar amb un segon representant en aquesta cita, Jaume Gràcia, que va acabar en la posició 112 amb una marca d’1h52’38”.