Victòria d’Abel Serra…

Abel Serra guanya el II Duatló de Muntanya de Porqueres en categoria júnior

El triatleta del CN Terrassa Cicles Morenito Abel Serra va imposar-se en categoria júnior en el II Duatló de Muntanya de Porqueres celebrat sobre unes distàncies de 7 quilòmetres de cursa a peu, 18 quilòmetres en bicicleta de muntanya i 3,5 quilòmetres més finals de cursa a peu.

Serra va aturar el crono en 1h37’40”, tot superant Biel Farré (Club Triatló Granollers), segon amb 1h45’10”, i Joan Riba (Club Triatló Lluçanès), tercer amb 1h46’47”. La marca assolida per Serra el va situar en el 16è lloc d’una classificació general masculina que va encapçalar Francesc Freixer (Grup Esportiu Esteve), amb un registre d’1h30’03”.